21 Eylül 2007 Cuma

şu anda nasıl mutsuzum bir bilsen...acı bir gerçeği fark ettim dün.demiştim ya sana bu kız bana 'minik' ismini taktı diye.bir de o yetmezmiş gibi 'miniminicik','minnacık','minnoş' gibi kelimeler de kullanmaya başladı.acaba ben hiç büyümeyecek miyim günlük?hep böyle kavruk mu kalıcam?ne olacak bana?hergün boyumun uzayıp uzamadığını kontrol etmeye başladım artık.bir de hasta kedilerden birinden duymuştum,eğer çok zıplarsam boyum uzarmış,ben de durmadan zıplıyorum artık.duvarda bir tablo var,hedefim o;o yüksekliğe kadar zıplayıp onu aşağıya düşürmem gerekiyor.sana komik birsey de söyliyim mi günlükcüm;bu super zekalı kız kendini benim annem sanıyor.heheheh inanabiliyor musun?ona 'anne 'diyecek mişim,o da beni 'minik oğlum'diye seviyor...hayır anlamadıgım sey bir ona bakıyorum bir de kendime arada bir benzerlik bulamıyorum.neyse artık,bu olayı da cözücem.önce şu lezzetli mamamdan yiyim de birazcık güç topliyim,daha çoookkk zıplamam lazım günlükçüm...

Hiç yorum yok: